登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

在起风的夜里

在人群的缝隙

 
 
 

日志

 
 

2018.05.01  

2018-05-02 00:42:31|  分类: 日子 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
话咁快就5月咯
不知不觉已经上班差唔多一个月咯
不过都仲系处于试用阶段
每一日都好忙
每一日都感觉更加接近心目中嘅理想状态
就系前几日出事嘅时候
真系成身冷汗都出晒
真系心态都崩晒
毕竟系第一次自己跟
错咗好多地方
响国土嘅时候已经做好心理准备会比人喷一餐
然而,翻到公司之后
咩事都冇
错咗
冇所谓
起码要知道自己错边度
然后改正
而且系及时咁改正
好彩
主管都冇咩点讲
加上自己态度都算比较端正
所以
最后都算顺利完成吧
本来营销个边就同个客讲3点可以搞掂
然而一直拖到成6点
个客就肯定发晒脾气啦
加上的确系自己未做到位
仲整到第二日要飞车去横栏补签...
反正见过鬼怕黑
听日跟第二张
肯定要做得好好睇睇

ljk入厂
咩精索静脉曲张
据说问题不大
小手术,不过都系要住几日院
探佢嘅时候一直扶住条腰
好似肾亏咁..

五一同佢地去佛山
本来1点出发
拖到2点几
路上又突如其来一场大雨
去到稳位又成大本个钟先稳到
冇晒意见
试咗下好红嘅芝士排骨
一般
可能系因为我预期太高了吧
翻小榄路上
Vong又一直远光怼住
我特么还能说什么?
一路从佛山怼到翻小榄
不过听讲佢追人地尾
又睇住佢冲灯..
都系费事叼佢咯..

今日下午三连鸡就好舒服咯
最搞笑嘅系队友一直扫车
结果我就开三枪
bangbangbang
三杀到手
佢地即刻嘘声一片
怪我咯

然后...
  ,
嗯...
虽然一直系冷处理
不过..
实际系咩情况
自己心里有数
保持沉默
可能会更加好吧
其实感觉已经完全唔知道  到底系点霖
以前都话会get到一D
宜家真系完全冇晒头绪
随便吧
反正..
宜家自己嘅状态
都算可以接受
但求安稳
虽然每一次  嘅消息
都会好似暴风雨咁打乱我嘅状态
虽然每一次  嘅消息
都会令到我嘅平静心境产生波动..
anyway,整定噶
所以,都系顺其自然吧
我都知道.
其实知道得比较清楚  同我之间嘅事嘅朋友
个个都有少少意见
之前叉烧都有问过阿珍
我都问过自己无数次
点解会咁
可以点做
之后又会点
我都唔知
顺其自然吧
或者心怀不忿咁垂死挣扎吧

nite,
  评论这张
 
阅读(40)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018