登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

在起风的夜里

在人群的缝隙

 
 
 

日志

 
 

2017.05.21  

2017-05-22 00:39:33|  分类: 日子 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
我唔知道应该以点样嘅心情去写今日嘅事
所以..
先讲前几日嘅事吧
公司嘅业务架构又有改动,
我理解重大变革嘅阶段
需要不断咁调整
不过我自己真系有少少接受唔到,
3个月,有5次调整...
每次都系响我啱啱做好心理准备
调整好思路嘅时候
又有改动,
然后越变
就同业务关联越大
已经变成唔适合我嘅节奏
如果话之前嘅调整系动摇咗我继续嘅决心
咁哩次嘅变动
可以话系奠定咗我离开嘅决心

至于今晚嘅事..
其实之前一直都有铺垫.
只系..
冇摊开来讲
结果一次性全部爆发晒出离.
当我将微信嘅签名改成"保持沉默"嘅时候
已经暗自决定
当我对 嘅情绪消耗殆尽嘅时候
就一定要洒脱咁走
唔需要煽情嘅告别
唔需要动人嘅话语
默默咁离场就可以咯
咁样嘅退场方式
比较适合我哩种透明嘅小角色
之后
保持沉默,
成为咗日常
"嗯"同点头成为咗我回应 嘅姿态
噢,或者仲有一个好勉强嘅微笑.

一直到今晚
 讲起佢问ex嘅事
继续保持沉默
 话"回答一个问题,
两个字或者三个字
好难咩?"
 一直话明
其实,
 咩都唔明
个三个字一旦讲出口
实际上就否定咗自己,否定咗自己中意嘅人
否定咗两个人为咗一齐而付出嘅努力
表面上可能系就事论事
其实...
我系讲紧自己,
仲记得大学嘅时候 响网上睇到一样嘢
将嗰一个问题
问三次
我记得好清楚...
第三次冇正面咁回答,
只系say sorry,
话自己答唔到
然后一个人喊到好似个傻仔咁..
直到啱啱写低前面几句话嘅时候
先知道自己原来一直都系咁蠢咁幼稚
哈哈
虽然最后算系强行终止咗话题
不过...
心情依然系好复杂.
因为,
 讲嘅每一句话
字字入骨,句句见血
算了,
冇咩必要继续讲...
可能 觉得可以继续做知己
然而,
冇咩必要吧
 想稳人倾诉,有好多人可以胜任
而我唔会需要稳人倾诉
而且,费事 嘅某人误会
最后嘅一点
如果响未知嘅将来,
我会仅满足于此嘅话
可能,就可以咯

本来以为自己唔会将哩一D话讲出口
要习惯保持沉默
然而,最后都系讲咗
宜家自己睇翻.
字里行间,
其实都系满满嘅不甘同退让...
m5x一直都话
 ,
系哩个世界上唯一可以治到我嘅人
嗯,
我从来都冇否认过
可能有时口头上会扮下蟹,
然而...
实际上...
哈哈

咁样嘅无底线退让,
会坚持到几时?...
或者,
一直到个一日,
自己先知道吧..
可能 讲得啱,
变得游戏人生,唔当真就会好过好多
不过好遗憾
我做唔到
起码对 ,
我做唔到.
我可以否定最近6年嘅自己
不过我无法否定宜家心底嘅情绪
因为就算我点否定
都改变唔到响哩一个moment,
自己嘅情绪

或者好似几年前咁
用1年时间去慢慢消耗晒哩D情绪
就可以重新出发吧.
前提系,
唔留低任何可能萌芽嘅种子.

Wish you good night and sweet dreams,
  评论这张
 
阅读(42)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018