登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

在起风的夜里

在人群的缝隙

 
 
 

日志

 
 

2017.03.22  

2017-03-23 00:12:56|  分类: 日子 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
好多日冇写
唔系因为冇咩特别嘅事发生..
而系...
唔知道应该点写好..
可能系因为最近嘅天气..
有少少down,
然后因为同一个朋友有少少钱银上嘅瓜葛,
又有少少唔爽
加埋屋企嘅事..
仲有工作..
咩事都要稳我.
app嘅宣传文案,稳我
视频嘅处理,稳我
电脑有问题,稳我
录音笔唔得,稳我
门口个感应器冇电,稳我
本来哩D事..
都冇咩问题.
然而,一加上 ..
就变成压死骆驼嘅最后一条稻草.
有人话,世上无难事
有人话,有咩事都可以讲
我真系好攰..
将所有想讲嘅话全部收于心底.
好难受.
然而,与其讲出口然后被忽略,
不如唔讲
嗯,
就好似今日咁.
一句话,飙到80,
到达之后,不打扰,
全力以赴,做一个只演默剧嘅小丑,
哈哈哈
怎敢有要求
怎敢有意见.
有机会上台已经系难得嘅幸运
知道止损嘅最佳方法
知道抉择嘅最优化解
点解哩个时候
平时肆意张扬嘅理智
消失得无影无踪?.
应该讲,
每次有关 嘅事.
都变得毫无理智可言..
哈哈哈
真系蠢得可以,
蠢,所以自作自受
嗯,

Wish you good night and sweet dreams,

  评论这张
 
阅读(54)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018