登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

在起风的夜里

在人群的缝隙

 
 
 

日志

 
 

2016.08.16  

2016-08-16 23:28:25|  分类: 日子 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
well..
因为最近发生嘅事比较多...
所以唔知道点写咯
就一直拖到宜家...
嗯..
首先就从上一篇之后开始讲吧..
朝早去大观饮茶.
讲起话下午去睇电影
一开始唔系好想去..
因为冇咩银两.
想存下.
不过最后都系去咗睇使徒行者
不得不说.
真系几好睇.
blackjack嘅身份设置得唔错.
就系感觉太快揭穿...
哩个都同电影嘅时长有关吧..
睇完嘅时候,
roger话会唔会有彩蛋.
跟住,就开灯咯,
一行出去.
讲两句嘢.
我就即刻dup低头,
鸡咁脚咁走咗...
嗯..
系 ,
不过 应该冇见到我
 一直睇紧手机...
好奇怪...
真系就一眼扫过..
就知道系 ...
然后一直行行行.
行到去厕所.
发觉自己只手震紧,
四肢有少少发冷...
有少少似我以前睇鬼片太惊嘅感觉...
我到底惊紧咩?...
我自己都讲唔清楚...
然后我已经唔想再行翻转头搭lift..
宁愿兜一大段路落翻车库...
一出118...
点翻支烟..
发觉...
只手仲系震紧.....
然后roger佢地就一直笑...
我就一直食烟...
想翻屋企..
又落好大雨...
等雨停嘅时候,
讲起个晚要去打比赛.
我就话.
如果我今晚打,一定会受伤
果然..
右臂拉伤D筋
完全用唔到力
明明系一个好普通嘅断球
以前都试过好多次,
咩事都冇.
然后个日见到 
夜晚就出事咯...
上次爆眼角嘅时候我就同佢地讲过
肯定系因为前一日响喜茶见到 
所以先会爆眼角
ljk话,叫我唔好咁迷信..
真系唔系我迷信...
我都唔想信...
不过真系唔信唔得...
真系好嘿邪...
琴日去龙山个边间骨科睇咗下
拉伤筋
帮我按摩咗下右臂同右肩,
整嘅时候,听到啪啪声响..
好Q夸张..
然后敷咗下药.
夜晚冲凉嘅时候就觉得松好多咯
今日就已经冇咩事咯

工作方面...
哩个星期任务有少少重.
本来系打算下星期三之前搞掂罗子健篇杰出校友.
点知因为琴日下午响工作群吹水吹得太多,
俾老大落个deadline,哩个星期搞掂...
宜家写3500几,
进展都算可以
不过后日要去一趟珠海,
仲要跟进埋后续嘅观点稿修改
然后下星期又要去一趟.
下星期六嘅沙龙仲要写一篇观点稿
下星期嘅话,
估计仲要去多一次拜访客户
整多篇观点稿?
咁下个月可能就有3k嘅bonus咯.....
唉...
不过都系霖下好咯...
自己能力未够班.
就唔好咁好高骛远
都系将眼前嘅工作搞掂先啦
嗯.
听日继续努力,
罗子健篇嘢,争取上6k先

Wish you good night and sweet dreams,
  评论这张
 
阅读(34)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018