登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

在起风的夜里

在人群的缝隙

 
 
 

日志

 
 

2016.12.09  

2016-12-10 01:50:50|  分类: 日子 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
星期一讲嘅嘢
导致嘅沉默一直到星期四先稍微缓解
一番斗图
睇翻自己
好似以前咁响 面前无所遁形
隐藏得再深.
都会比 轻而易举咁揭破
一番斗图
本以为最后会好少少
结果
都系一样

深夜嘅回复
意味住咩?
可能系重归于好吧
毕竟时间会洗去个个人身上嘅恐惧

然而,
一切都与我无关..
当下便是最好的瞬间
因为仲有机会倾下偈
虽然可能系好耐之后嘅回复
不过我唔贪心
我知道自己想要咩 可以要咩 
可能未必会如愿
可能未必会成真
所以
好好记住哩一刻
就够咯

唔知系 太毒
定系我中毒太深
可能两者都有吧
今晚打波又脱臼
好彩有经验
所以即刻就去整翻
不过又要修养一个月先得咯
反正哩个月都比较多嘢做
而且,去跑下步应该冇咩问题吧

最近两日一直响度玩龙之谷手游
沉迷游戏 无心工作...
好似...
有少少失去咗斗志
我都唔知道点解会咁
可能系同 有关吧
哈哈
咩都可以同 拉上关系
大一嘅忘我
大三嘅向上
大四嘅努力
毕业后嘅茫然
实际上多多少少都真系同 有D关系...
不过更加大嘅可能
系我自己一厢情愿吧

之前响微信一个公众号度睇到一张图
好中意

"人们总是喜欢用'如果'去够了一些没出现的奇迹,
可大部分'如果'都不可实现,
不过是平复不甘心的一个缓冲地带"
如果真系只系不甘心
咁哩5年几,
我到底做紧D咩?
将自己置于煎熬当中
又系为咗D咩?
more than that...
就算再点样同自己讲
个种心跳加速嘅感觉都唔会作假
嗯.
虽然可能会对自己好残忍
不过
都系真诚D好

Wish you good night and sweet dreams,
  评论这张
 
阅读(32)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018